Nazilli Belediyesi ile Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin koordineli olarak İstasyon Meydanı’nda başlattığı yol genişletme çalışmalarının ilk etabı tamamlandı.
Yanlış parkın önlenmesi, trafik akışının seri bir şekilde sağlanması ve bölgeyi daha iyi bir görünüme kavuşturmak için yürütülen çalışmalar kapsamında İstasyon Meydanı’nda bulunan kuzey kaldırımı genişletilerek iki katına çıkarıldı. Meydanın güneyinde bulunan Atatürk Anıtı önündeki alan ise bir buçuk metre genişletilerek yaşanan trafik sorunun rahatlatılması hedeflendi.
Bölgede incelemelerde bulunan Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, “Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Özlem Çerçioğlu başta olmak üzere büyükşehirimizin tüm ekibine ve elbette Nazilli Belediyemizin Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerine çok teşekkür ediyorum. Burada insan üstü bir gayretle gece gündüz çalıştılar. 10 Kasım programı öncesinde çalışmaları bitireceğimizin sözünü vermiştik. Dün taş döşeme çalışmalarının da yapılmasıyla ilk etap faaliyetlerini tamamladık” dedi. – AYDIN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7811 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4792 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4763 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2899 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1878 kez okundu